Afspraken
- De afspraak dient uiterlijk 24 uur van tevoren afgezegd te worden. Indien niet aan deze voorwaarde wordt voldaan wordt er 50% in rekening gebracht. Bij het niet op komen dagen van de afspraak wordt er 100% in rekening gebracht.
- Bij meer dan 5 minuten te laat mag de verloren tijd worden ingekort op de behandeling. En zal het gehele bedrag in rekening worden gebracht.
- Bij meer dan 15 minuten te laat komen wordt de afspraak geannuleerd. En zal het gehele bedrag in rekening worden gebracht.
Betalingen
- Er dient na de behandeling direct betaald te worden. Dit kan contant of via de pin (tikkie). Achteraf en in termijnen betalen is niet mogelijk.
- Prijswijzigingen worden uiterlijk 7 dagen voor de ingangsdatum gepubliceerd op social media.
Garantie
- De garantietermijn op de behandeling bedraagt 7 dagen.
De garantie vervalt echter:
- Wanneer dezelfde behandeling is onderhouden door een andere salon.
- Wanneer het advies om medische hulp te zoeken, binnen 5 werkdagen, niet wordt opgevolgd (voorbeeld: een allergische reactie).
Aansprakelijkheid
- Kw Nails is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de klant verkeerde of onvoldoende informatie heeft gegeven over relevante lichamelijke aandoeningen, medicatiegebruik en allergieën.
- Kw Nails is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen.
Beschadiging en diefstal
- Bij beschadigingen van eigendommen van Kw Nails wordt er een schadevergoeding in rekening gebracht.
- Kw Nails meldt diefstal altijd bij de politie.
Klachten
- Klachten worden binnen 5 werkdagen schriftelijk vermeld via de mail (info@kwnails.nl). Indien de klacht gegrond is wordt de behandeling opnieuw verricht.
- Het betaalde bedrag voor de reeds gedane behandeling kan nooit door de klant worden terug gevorderd.