Afspraken

  • De afspraak dient uiterlijk 24 uur van tevoren afgezegd te worden. Indien niet aan deze voorwaarde wordt voldaan wordt er 50% in rekening gebracht. Bij het niet op komen dagen van de afspraak wordt er 100% in rekening gebracht.
  • Bij meer dan 5 minuten te laat mag de verloren tijd worden ingekort op de behandeling. En zal het gehele bedrag in rekening worden gebracht.
  • Bij meer dan 15 minuten te laat komen wordt de afspraak geannuleerd. En zal het gehele bedrag in rekening worden gebracht.

 

Betalingen

  • Er dient na de behandeling direct betaald te worden. Dit kan contant of via de pin (tikkie). Achteraf en in termijnen betalen is niet mogelijk.
  • Prijswijzigingen worden uiterlijk 7 dagen voor de ingangsdatum gepubliceerd op social media.

 

Garantie

  • De garantietermijn op de behandeling bedraagt 7 dagen.

 

De garantie vervalt echter:

  • Wanneer dezelfde behandeling is onderhouden door een andere salon.
  • Wanneer het advies om medische hulp te zoeken, binnen 5 werkdagen, niet wordt opgevolgd (voorbeeld: een allergische reactie).

 

Aansprakelijkheid

  • Kw Nails is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de klant verkeerde of onvoldoende informatie heeft gegeven over relevante lichamelijke aandoeningen, medicatiegebruik en allergieën.
  • Kw Nails is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen.

 

Beschadiging en diefstal

  • Bij beschadigingen van eigendommen van Kw Nails wordt er een schadevergoeding in rekening gebracht.
  • Kw Nails meldt diefstal altijd bij de politie.

 

Klachten

  • Klachten worden binnen 5 werkdagen schriftelijk vermeld via de mail (info@kwnails.nl). Indien de klacht gegrond is wordt de behandeling opnieuw verricht.
  • Het betaalde bedrag voor de reeds gedane behandeling kan nooit door de klant worden terug gevorderd.